دنیای بسکتبال
دنیای بسکتبال
دنیای بسکتبال

 صادق زاده: فولاد ماهان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد | تیم حفاری مقابل ما بدشانس بود

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل حفاری خوزستان گفت: اگرچه در این مسابقه به پیروزی رسیدیم اما می‌توانستیم عملکرد بهتری در این دیدار از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادق زاده شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: فولاد ماهان در این مسابقه عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشت و با شناخت از حریف به این میدان پا گذاشتیم و شرایط را کاملا سنجیده بودیم.

وی با بیان اینکه دو تیم در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: بازی متعادلی را شاهد بودیم هرچند در مقاطعی از بازی می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما در نهایت خوشحالیم که موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شدیم.

سرمربی تیم فولاد ماهان در مورد حفاری گفت: نمی توانیم بگوییم توپ های حفاری گل نمی شد چون بدشانس بود، بازیکنان این تیم فشار زیادی را تحمل می کردند. باید ببینیم توپ ها در شرایط عادی ارسال می شود یا اینکه بازیکنان تحت فشار هستند، در بیشتر زمان این بازی بازیکنان حفاری تحت فشار بودند.

وی پیرامون برنامه‌های تیم ماهان برای کسب امتیاز این بازی افزود: بازیکنان ما هم برنامه دفاعی را خوب انجام دادند، منطقی بودند و آنچه که می خواستیم را به خوبی اجرا کردند و در مجموع عملکردی بسیار بهتر از بازی قبل برابر آ.اس به نمایش گذاشتند.

صادق‌زاده در پاسخ به سئوالی پیرامون عملکرد ضعیف راشاد اندرسون در بازی های اخیر این تیم اضافه کرد: درصدد ایجاد تغییراتی در تیم هستیم و برای حل مشکلاتی که داریم از جمله نمایش ضعیف اندرسون برنامه هایی داریم و امیدوارم در این زمینه به نتیجه برسیم.




• کوهیان: تیم بسکتبال ذوب‌‌آهن وضعیت مناسبی برای حضور در مسابقات آسیایی ندارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به مشکلات مالی این تیم اصفهانی گفت: باید بگویم تیم ما در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و در صورتیکه مشکلات تیم برطرف نشود، نمی‌دانم در مسابقات آسیایی چه نتیجه‌ای ازآن ما می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد کوهیان شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب آهن و شهرداری گرگان اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه برای هر دو تیم بسیار سخت بود و در مورد بازی می‌توانم بگویم این است که کادر فنی شهرداری خیلی خوب کار کرد و این تیم به خوبی ما را تحت فشار قرار داد.

وی تصریح کرد: اگرچه ما در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکردیم اما باید بگویم توقع ما از ذوب آهن خیلی بیشتر از اینها است و اکنون در جایگاه واقعی خودمان قرار نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون آرن داودی و اوشین ساهاکیان در مسابقه پنجشنبه تصریح کرد: غیبت این دو بازیکن تاثیر زیادی در بازی تیم دارد اما در هر حال ما دوست داریم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و منسجم کار کنیم بنابراین امیدوارم مشکلات تیم هرچه سریعتر برطرف شود.

وی پیرامون حضور تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های غرب آسیا اضافه کرد: بازیکنان ما یکشنبه برای دیدار با المتحد لبنان عازم لبنان هستیم اما وضعیت خوبی نداریم زیرا دو بازیکن خوب خود یعنی اوشین ساهاکیان و آرن داوودی را در اختیار نداریم اما امیدوارم با نتایج خوب در مسابقات آسیایی به ایران باز گردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: نتیجه این بازی در کوارتر اول رقم خورد جایی که ذوب آهن با اختلاف زیاد برنده شد و ما حتی با برتری در کوارترهای دوم و چهارم نتوانستیم اختلاف کوارتر اول را جبران کنیم.

از حواشی ذوب‌آهن افسوس می‌خورم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز با اشاره به مشکلات تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر است و باید بگویم از حواشی این تیم اصفهانی و نتایج ضعیف آن افسوس می‌خورم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله کبیر شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: باید بگویم ذوب آهن تیم بزرگی است و در مسابقات غرب آسیا نیز نایب قهرمان شده است البته متاسفانه یا خوشبختانه این تیم برای دیدار با ما یک سری مشکلات داشت که در بازی این تیم تاثیرگذار بود.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت ذوب‌آهن در ماه‌های گذشته ادامه داد: ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب و ریشه دار بسکتبال ایران است و واقعا جای افسوس دارد که این تیم اسیر چنین حواشی شده است و من به شخصه آرزو می‌کنم مشکلات ذوب آهن هرچه زودتر حل شود و ذوب آهن همیشگی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به بازیکنان تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و بیان داشت: در تیم ذوب آهن احمدیان و لورن وودز بازی بسیار خوبی را انجام داده اند و نسبت به بازی‌هایی که از آنها دیده بودیم عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی گفت: با بیان اینکه بازیکنان شهرداری در این بازی اسیر بی تجربگی خود شدند چراکه در چند صحنه اشتباهات بسیار بدی انجام دادیم ضمن اینکه باید بگویم نتیجه این بازی در کوارتر اول رقم خورد. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی کسب کرده و این شکست را جبران کنیم.




• سرمربي شيراز: نبود بازيكن خارجي دليل شكستمان بود | بچيروويچ مربي بسيار بزرگ و صاحب سبكي است

مسعود قاسمي در شرايطي كه نبود بازيكن خارجي‌اش را اصلي‌ترين دليل شكست در هفته بيستم ليگ برتر بسكتبال مي‌داند، هنوز اميدوار است كه با پيروزي در دو ديدار باقي‌مانده ليگ به جمع هشت تيم نخست جدول صعود كند.

سرمربي تيم بسكتبال لوله a.s شيراز پس از شكست در هفته بيستم ليگ برتر بسكتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نبود بازيكن خارجي‌اش اشاره كرد و گفت: متاسفانه در حساس‌ترين مسابقه‌اي كه پيش‌رو داشتيم بازيكن خارجي تيم را ازدست داده ‌بوديم و حريف نيز از اين خلا تيم آگاه بود. با اين شرايط نيز مسابقه‌ پاياپايي برگزار شد و بازيكنانم با اينكه در نيمه نخست با فاصله امتيازي زيادي شكست خورده ‌بودند تا دقايق پاياني نيز شانس برد داشتند.

وي با اشاره به انسجام بازيكنانش در كوارتر پاياني ادامه داد: در بين دو نيمه با بازيكنان صحبت و دوباره به آنها تاكيد كرديم كه نبايد به غيبت بازيكن خارجي توجه كنند. خوشبختانه انسجام تيم در نيمه دوم بهتر شد و بازيكنان فاصله را جبران كردند تا 14 ثانيه پاياني نيز تنها دو امتياز عقب بودند. در همان زمان با يك پرتاب سه امتيازي از حريف پيش افتاديم اما يك اشتباه فردي در زمين باعث شد همانند بسياري از مسابقه‌ها در لحظه آخر شكست بخوريم.

قاسمي با بيان اين مطلب كه اگر بازيكن خارجي داشتيم برنده بوديم، اظهار كرد: در ديدار دور رفت برابر اين تيم با اختلاف ده امتياز به پيروزي رسيديم و اگر در اين مسابقه نيز بازيكن خارجي داشتيم برنده بوديم. متاسفانه با اين شكست كارمان براي حضور در پلي‌آف بسيار دشوار شد. حالا تنها در شرايطي به جمع هشت تيم اضافه خواهيم شد كه برابر پويا و شهرداري گرگان به پيروزي برسيم كه كار بسيار دشواري است.

وي در ادامه افزود: اميدوار هستيم كه مسوولان استان به تيم كمك كنند. لوله a.s شيراز از تيم‌هاي خصوصي ليگ است و به حمايت نياز دارد. حالا كه بازيكن خارجي از تيم جدا شده كار دشوارتر و به كمك نياز داريم.

قاسمي درباره شرايط حساس ليگ در ميانه جدول به ايسنا گفت: برخلاف سال‌هاي گذشته شرايط تيم‌ها در ميانه جدول حساس‌تر است. اميدوارم دوباره تيم ها بتوانند در فصل آينده از دو بازيكن خارجي استفاده كنند تا كيفيت ليگ برتر دوباره به روزهاي اوجش بازگردد. با افزايش تعداد خارجي‌ها دست مربيان نيز در تركيب بازتر خواهد شد و رقابت‌ها نيز جذاب مي‌شود.

سرمربي تيم بسكتبال لوله a.s شيراز مربي جديد تيم ملي بسكتبال ايران را صاحب سبك دانست و گفت: بچيروويچ مربي بسيار بزرگ و صاحب سبكي است. اين مربي در عرصه بين‌المللي شناخته شده‌است و مي‌تواند به بسكتبال ايران كمك كند.

به گزارش ايسنا، تيم بسكتبال لوله a.s شيراز در هفته بيستم ليگ برتر برابر همياري زنجان با نتيجه 67 بر 66 تن به شكست داد.




• آقاکوچکی: به دلیل افزایش قیمت دلار اجیکه را از دست دادیم | شناختی از سرمربی تیم‌ملی ندارم | مقابل پتروشیمی 4 بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابر قم گفت: به دلیل بالا رفتن قیمت دلار یار خارجی‌مان را از دست دادیم.
خبرگزاری فارس: آقاکوچکی: به دلیل افزایش قیمت دلار اجیکه را از دست دادیم/شناختی از سرمربی تیم‌ملی ندارم

عباس آقاکوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شکست برابر پتروشیمی گفت: دراین مسابقه 4 بازیکن اصلی خود از جمله اجیکه، امیر صباغیان، هومن موحد و بهنام یخچالی را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم با یاران کم تجربه تر در میدان ظاهر شویم. در این بازی گارد راس که نقش کلیدی دارد هم در تیم ما حضور نداشت.

وی ادامه داد: به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و اینکه بودجه تیم محدود است مسئولان تیم به ناچار اجیکه را از ترکیب خارج کردند و این بازیکن به کشورش بازگشت. بازیکنان خارجی برای تیم‌هایی مانند ما که بازیکن با تجربه ندارند بسیار تاثیرگذار است و در ادامه راه همین موضوع مشکلات زیادی برایمان به وجود خواهد آورد.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابر گفت: با مسئولان تیم صحبت کرده‌ایم که حداقل برای پلی‌آف تیم‌های پایین جدولی یک بازیکن پست 5 صربستانی به خدمت بگیرند. جذب بازیکنان صربستانی راحت تر از دیگران است و هزینه کمتری هم دارد.

آقاکوچکی در مورد انتخاب بسیرووچ به عنوان سرمربی تیم‌ملی اظهار داشت: شناختی از این مربی نداریم، اما به نظرم انتخاب او با کار کارشناسی شده صورت گرفته است و با سوابقی که از او عنوان شده امیدوارم تیم‌ملی را به جایگاه اصلی‌اش برساند.




• مربي همياري زنجان: برديم اما از بازيكنان راضي نيستم | همياري قدرتمند را در فصل آينده ببينيد

ابراهيم محمدي پس از پيروزي تيمش برابر لوله a.s شيراز از عملكرد بازيكنانش راضي نيست چرا كه معتقد است توان تيم همياري زنجان بيش‌تر از اين است.

مربي تيم بسكتبال همياري زنجان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب كه از عملكرد تيم راضي نيستم، اظهار كرد: برابر لوله a.s شيراز رقابتي نزديك و دشوار داشتيم كه در انتها نيز برنده بوديم اما از عملكرد بازيكنان راضي نيستم. بايد بگويم كه بازيكنان در حد و اندازه خود نبودند چرا كه مي‌توانستيم با شرايط بهتري به پيروزي برسيم.

وي با اشاره به غيبت بازيكن خارجي تيم شيراز ادامه داد: دو تيم در اين مسابقه براي رسيدن به مرحله پلي‌آف به پيروزي نياز داشتند و با تمام توان وارد ميدان شدند. نبود بازيكن خارجي تيم شيرازي فرصت خوبي براي ما بود اما از طرف ديگر بازيكنان اين تيم انگيزه بالايي داشتند تا با پيروزي در اين مسابقه نشان دهند كه به يار خارجي متكي نيستند.

محمدي با بيان اين مطلب كه پيروزي برابر ذوب‌آهن بازيكنانمان را مغرور كرده‌ بود به ايسنا گفت: پس از اينكه برابر ذوب‌آهن به پيروزي رسيديم بازيكنان همياري زنجان مغرور شدند. حتي پيش از مسابقه نيز با بازيكنان صحبت كرديم كه گول اين پيروي را نخوريد چراكه ذوب‌آهن شرايط هميشگي‌اش را نداشت. خوشبختانه با اين فشاري كه بازيكنان تحمل كردند، تلنگري به آنها بود تا در اهواز برابر حفاري از همان ابتدا به دنبال پيروزي باشند.

وي همچنين افزود: اگر برابر حفاري اهواز به پيروزي برسيم در آخرين ديدارمان كه برابر جهش ترابر قم خواهد بود شرايط خوبي خواهيم داشت و مي‌توانيم برنده شويم. اگر در دو ديدار آينده پيروز شويم تيم همياري زنجان در بين هشت تيم نخست جدول قرار خواهد گرفت كه براي نخستين فصل حضور در ليگ برتر نتيجه قابل قبولي است.

محمدي برنامه‌هاي همياري زنجان را براي فصل آينده ليگ برتر مهيا دانست و گفت: هدف همياري زنجان اين است كه در اين فصل نتيجه‌اي خوب كسب كند و با تجربه بالا براي فصل آينده آماده‌شود. تمامي برنامه‌هاي تيم براي فصل بعدي مهيا است و مطمئن باشيد همياري زنجان در دوره بعدي تيمي قدرتمند خواهد بود. قدرت واقعي همياري زنجان در فصل آينده ديدني خواهد‌ بود.

به گزارش ايسنا، تيم بكستبال همياري زنجان در هفته بيستم لگي برتر با نتيجه 67 بر 66 لوله a.s شيراز را شكست داد.




• سرمربي بسکتبال ذوب آهن: اصلا وضعيت خـوبـي نـداريم | در آسيا به دور از حاشيه خوب نتيجه گرفتيم

سرمربي بسکتبال ذوب آهن گفت: غيبت اوشين ساهاکيان و آرن داوودي تاثير زيادي در بازي هاي ما دارد و دوست داريم همه بازيکنان را در اختيار داشته باشيم و محکم و منسجم بازي ها را دنبال کنيم و به جايگاه واقعي مان برگرديم.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، فرزاد کوهيان پس از پيروزي تيمش برابر شهرداري گرگان اظهار کرد: خدا را شکر مي کنم که توانستيم اين بازي را با برد به پايان برسانيم ولي بيشتر از اينها از تيم ذوب آهن انتظار مي رود و اميدوارم به جايگاه واقعي مان برگرديم.

وي در مورد تيم شهرداري گرگان تصريح کرد: اين تيم بازي خوبي برابر ما انجام داد و واقعا ما را تحت فشار گذاشت و بايد بگويم کادرفني شهرداري نيز امروز خوب کار کرد.

کوهيان در ادامه با بيان اينکه غيبت اوشين ساهاکيان و آرن داوودي تاثير زيادي در بازي هاي ما دارد، خاطرنشان کرد: دوست داريم همه بازيکنان را در اختيار داشته باشيم و محکم و منسجم همه ديدارهايمان را دنبال کنيم.

وي با اشاره به اينکه يکشنبه براي ديدار با المتحد لبنان عازم لبنان مي شويم، عنوان کرد: اصلا وضعيت خوبي نداريم و مشخص نيست اوشين و آرن را در آن بازي‌ها در اختيار داريم يا خير.

سرمربي بسکتبال ذوب آهن در پايان در خصوص بازي هاي آسيايي نيز افزود: نتايج خوبي گرفتيم که دليلش نيز دور بودن ما از ايران و حاشيه ها بود که توانستيم با انسجام در اردو حضور يابيم و تمرکز خوبي روي بازي هايمان داشته باشيم.




سرپرستان:

• ارباب‌زاده: بازی بدون تمرین سخت است | نبود داودی و ساهاکیان تاثیرگذار بود

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: وقتی تیم تمرین نکند و مشکلات مالی هم وجود داشته باشد شرایط بسیار سخت می‌شود و بازی کردن مقابل حریفان تمرکز زیادی می‌خواهد.

محمدعلی ارباب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد غیبت آرن داودی و اوشین ساهاکیان در بازی مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: در راستای همان اعتراضاتی که به مشکلات مالی داشتند حاضر به بازی نشدند و نبودشان هم تاثیر منفی روی تیم گذاشت. وقتی 2 بازیکن اصلی و ملی‌پوش در تیم نباشند مشخص است که چه اتفاقی ‌می‌افتد.

وی ادامه داد: ما در 2 هفته گذشته هیچ تمرینی انجام نداده بودیم و با تلاشی که بازیکنان انجام دادند مقابل شهرداری به پیروزی رسیدیم. وقتی تیم تمرین نکند و مشکلات مالی هم وجود داشته باشد شرایط بسیار سخت می‌شود و بازی کردن مقابل حریفان تمرکز زیادی می‌خواهد.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مورد دیدار با المتحد لبنان عنوان کرد: قرار است دوشنبه صبح عازم این کشور شویم و امیدوارم که با تیم کامل مقابل المتحد ظاهر شویم و برنده باشیم.

به گزارش فارس ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال غرب آسیا سه‌شنبه میهمان المتحد لبنان است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:ل, توسط ali